Veelgestelde vragen

Waar wordt de kleding van ebzo geproduceerd?
Al onze kleding wordt in Nederland gemaakt. De stoffen worden gekocht op Nederlandse beurzen en groothandels - maar ook online van over de hele wereld. We wassen en knippen de stoffen, daarna gaan we het bedrukken. Tenslotte naaien we de losse panden tot de kledingstukken in het atelier in Spijkenisse. Alles wordt in Nederland geproduceerd, dus we zeggen niet voor niets: met eigen handen gemaakt.

Hoe zit het met het herroepingsrecht?
Standaard maken we de kleding in één kleur stof of een combinatie van één kleur stof met één kleur opdruk. Deze basiskleurcombinaties kun je retourneren mocht je niet tevreden zijn. Andere kleurcombinaties zijn echter ook mogelijk, maar dit betreft een op maat gemaakt artikel waardoor dit artikel niet retour gestuurd kan worden.

Hoe kan ik de kleding het beste wassen?
Als je de ebzo artikelen op 30 graden wast met een laag toerental dan gaat het helemaal goed. We raden het af om producten als Vanish te gebruiken en de kleding in de droger te doen. Strijken kan binnenstebuiten op een medium temperatuur.

Waarom duurt de levering soms 10 werkdagen?
We hebben niet alle artikelen op voorraad, vaak produceren we het artikel nadat deze besteld is. Als we het artikel wel op voorraad hebben versturen we deze natuurlijk eerder.

Hoe kan ik ruilen en/of retourneren?
Als je een artikel wilt ruilen of retourneren kun je dit via je account aan ons doorgeven.

Kan ik mijn pakketje ook op een ander adres laten bezorgen?
Jazeker, je kunt er zelf voor kiezen om een ander bezorgadres in te voeren, bijvoorbeeld naar je werk of naar de buren. Je kunt het pakketje ook als cadeau naar iemand laten versturen. Dan zorgen wij dat het mooi verpakt - in cadeaupapier met een stoer dessin - verzonden wordt.

Hoe kan het dat artikelen bij het afrekenen weg zijn uit mijn winkelmandje?
We maken de artikelen in een zeer kleine oplage - soms zelfs maar 1 st. per maat. Het kan dus zijn dat iemand anders de artikelen eerder heeft afgerekend dan jij. Je kunt altijd contact met ons opnemen om te kijken of we het product alsnog voor je kunnen maken.

Wat als een artikel toch niet leverbaar is?
Dan nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op. In overleg kan je kiezen voor een ander artikel, of we storten het geld terug op je rekening.

Kan ik ook vanuit België of Duitsland bestellen?
Ja dat kan! Tijdens het bestelproces kun je jouw land selecteren. Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact, Duitse klanten kunnen betalen via SOFORT.